免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
Board logo

標題: A-Club動畫介紹=無敵3四郎 [打印本頁]

作者: Tak    時間: 2014-7-22 16:10     標題: A-Club動畫介紹=無敵3四郎

必睇!!
0983.jpg 0984.jpg

圖片附件: 0983.jpg (2014-7-22 16:09, 155.46 KB) / 下載次數 904
http://www.heartwish.mylike.me/attachment.php?aid=17751&k=2ac75a0d22169e7a1c0d328b524d908e&t=1782656935&sid=9A452l



圖片附件: 0984.jpg (2014-7-22 16:09, 170.4 KB) / 下載次數 898
http://www.heartwish.mylike.me/attachment.php?aid=17752&k=5cee20d993af321af37b00aee1db52c6&t=1782656935&sid=9A452l


作者: holy    時間: 2014-7-22 17:18

好!我漫畫同動畫都咁鐘意
作者: shaiya    時間: 2014-7-23 10:41

未睇亞視前叫模型神童,亞視做就叫無敵,當時都好開心亞視有得做,而且動畫版柔王丸真係幾型,不過亞視將佢改名叫做白金剛,令我諗到猩猩king kong
作者: Tak    時間: 2014-7-23 18:44

未睇亞視前叫模型神童,亞視做就叫無敵,當時都好開心亞視有得做,而且動畫版柔王丸真係幾型,不過亞視將佢改名 ...
shaiya 發表於 2014-7-23 10:41


無啦啦改左白金剛呢個名,真係好唔夾
作者: ericc    時間: 2014-7-23 21:18

Tak兄!我真係佩服你,成日出到咁多post,我都無咁多時間搵料,我又幫手補一篇啦!
IMG_0012a.jpg IMG_0013a.jpg

圖片附件: IMG_0012a.jpg (2014-7-23 21:17, 909.4 KB) / 下載次數 856
http://www.heartwish.mylike.me/attachment.php?aid=17756&k=f558f19362c980dd375bb950e1a06a91&t=1782656935&sid=9A452l



圖片附件: IMG_0013a.jpg (2014-7-23 21:17, 788.35 KB) / 下載次數 836
http://www.heartwish.mylike.me/attachment.php?aid=17757&k=45bd5465a01ebdb117cd468581d9489a&t=1782656935&sid=9A452l


作者: Tak    時間: 2014-7-23 22:42

好野呀eric兄,有正野!叻! 齊齊貼最開心! 等我聽日又搵下先
作者: Tak    時間: 2014-7-24 13:12

hehe,要介紹下3四郎個女朋友仔今日子
0971.jpg 0972.jpg

加第二期A-Club封面,正!
0973.jpg

圖片附件: 0971.jpg (2014-7-24 13:12, 147.8 KB) / 下載次數 821
http://www.heartwish.mylike.me/attachment.php?aid=17758&k=5c51b670bc9984a858143faad991d54d&t=1782656935&sid=9A452l



圖片附件: 0972.jpg (2014-7-24 13:12, 150.92 KB) / 下載次數 817
http://www.heartwish.mylike.me/attachment.php?aid=17759&k=bfafe2f8c1f4ecf3449e373083978fc5&t=1782656935&sid=9A452l



圖片附件: 0973.jpg (2014-7-24 13:12, 141.48 KB) / 下載次數 805
http://www.heartwish.mylike.me/attachment.php?aid=17760&k=f8cf4aaf521a1b7a9f2967835b98b638&t=1782656935&sid=9A452l


作者: shaiya    時間: 2014-7-24 15:21

咁我都唔執書貼下先,3四郎我都幾鐘意,不個佢啲嘢就唔多。

A Club嗰時書底印左啲圖可以剪出來整成錄影帶盒,不過紙質當然唔夠硬,如果就咁入錄影帶就會差啲,貼响原本盒面就差唔多。
shaiyaPA061339.jpg
咭仔
shaiyaPA061339b.jpg
幾張Posters
shaiyaPB255868.jpg shaiyaPB255869.jpg shaiyaPB255870.jpg shaiyaPB255871.jpg

圖片附件: shaiyaPA061339.jpg (2014-7-24 15:18, 101.54 KB) / 下載次數 832
http://www.heartwish.mylike.me/attachment.php?aid=17761&k=ab566c83e144e5f52c89432994ca0f28&t=1782656935&sid=9A452l



圖片附件: shaiyaPA061339b.jpg (2014-7-24 15:18, 29.38 KB) / 下載次數 771
http://www.heartwish.mylike.me/attachment.php?aid=17762&k=f68440821d7eb81c8cfe622b7d25ee60&t=1782656935&sid=9A452l



圖片附件: shaiyaPB255868.jpg (2014-7-24 15:18, 108.64 KB) / 下載次數 830
http://www.heartwish.mylike.me/attachment.php?aid=17763&k=9837b906b2afa86f668ec8433bbfecd5&t=1782656935&sid=9A452l



圖片附件: shaiyaPB255869.jpg (2014-7-24 15:18, 69.06 KB) / 下載次數 827
http://www.heartwish.mylike.me/attachment.php?aid=17764&k=b3b2012b21fc8c36334ec7355d98527c&t=1782656935&sid=9A452l



圖片附件: shaiyaPB255870.jpg (2014-7-24 15:18, 71.42 KB) / 下載次數 825
http://www.heartwish.mylike.me/attachment.php?aid=17765&k=10a25e2129c50c72273f4ce486e76f74&t=1782656935&sid=9A452l



圖片附件: shaiyaPB255871.jpg (2014-7-24 15:18, 73.61 KB) / 下載次數 794
http://www.heartwish.mylike.me/attachment.php?aid=17766&k=4188446e45614334b449e5341d9ddc10&t=1782656935&sid=9A452l


作者: Tak    時間: 2014-7-24 20:43

咁我都唔執書貼下先,3四郎我都幾鐘意,不個佢啲嘢就唔多。

A Club嗰時書底印左啲圖可以剪出來整成錄影帶盒, ...
shaiya 發表於 2014-7-24 15:21

嘩嘩嘩!又黎堅野!犀利!A-Club出既錄影帶盒我記得呀!咭同D Posters都好正
作者: ericc    時間: 2014-7-24 22:21

Tak兄呢個A-Club封面畫得好靚, 仲係第二期添, 勁! Shaiya的舊書珍藏真係不少, 有咁多海報! 呢套三四郎我仲keep住vcd, 希望仲看到.
作者: Tak    時間: 2014-7-25 10:26

Tak兄呢個A-Club封面畫得好靚, 仲係第二期添, 勁! Shaiya的舊書珍藏真係不少, 有咁多海報! 呢套三四郎我仲k ...
ericc 發表於 2014-7-24 22:21


係呀當年呢個封面真係幾吸引架 阿eric兄你個口吻好似已經好耐冇睇過你套3四郎VCD播, 咁啦啦聲睇下睇唔睇得返啦 而家出面唔知仲搵唔搵到架
作者: shaiya    時間: 2014-7-25 15:25

Tak兄呢個A-Club封面畫得好靚, 仲係第二期添, 勁! Shaiya的舊書珍藏真係不少, 有咁多海報! 呢套三四郎我仲k ...
ericc 發表於 2014-7-24 22:21

我以前比較喜歡收集海報, 不過3四郎嘅唔算多,eric兄原來有VCD,係唔係有粵語字幕?我見youtube有十幾集的日語粵字幕版
作者: ericc    時間: 2014-7-26 10:30

我以前比較喜歡收集海報, 不過3四郎嘅唔算多,eric兄原來有VCD,係唔係有粵語字幕?我見youtube ...
shaiya 發表於 2014-7-25 15:25



    是日語粵字幕, 同youtube嘅質素差唔多, 以前D VCD質素係有小小起格仔!
作者: Tak    時間: 2014-7-28 15:16

3四郎停不了
0963.jpg 0964.jpg 0965.jpg 0966.jpg

圖片附件: 0963.jpg (2014-7-28 15:15, 128.83 KB) / 下載次數 777
http://www.heartwish.mylike.me/attachment.php?aid=17773&k=c4abdd64bc7621a619f99440165fbe41&t=1782656935&sid=9A452l



圖片附件: 0964.jpg (2014-7-28 15:15, 159.41 KB) / 下載次數 796
http://www.heartwish.mylike.me/attachment.php?aid=17774&k=964ed3112b52d510b37dce34fed24df6&t=1782656935&sid=9A452l



圖片附件: 0965.jpg (2014-7-28 15:16, 163.22 KB) / 下載次數 769
http://www.heartwish.mylike.me/attachment.php?aid=17775&k=0a0ffd55175eb172d6ff885695bd51c3&t=1782656935&sid=9A452l



圖片附件: 0966.jpg (2014-7-28 15:16, 166.59 KB) / 下載次數 793
http://www.heartwish.mylike.me/attachment.php?aid=17776&k=dd2ccc6047c98a345601e8de7d247ec2&t=1782656935&sid=9A452l


作者: ericc    時間: 2014-7-28 22:27

Tak兄真係強喎! 仲有資料嘅!
作者: Tak    時間: 2014-7-29 12:42

Tak兄真係強喎! 仲有資料嘅!
ericc 發表於 2014-7-28 22:27

A-Club初期緊貼電視播放
作者: shaiya    時間: 2014-7-29 21:42

Tak兄同eric兄兩位簡直可以堪稱為貼圖王
作者: Tak    時間: 2014-7-29 22:52

Tak兄同eric兄兩位簡直可以堪稱為貼圖王
shaiya 發表於 2014-7-29 21:42

笑人既
作者: ericc    時間: 2014-7-30 08:11

Tak兄同eric兄兩位簡直可以堪稱為貼圖王
shaiya 發表於 2014-7-29 21:42



    唉! 其實我差唔多見底, 盡量貼啦! 好多我未睇過嘅A-Club, Tak兄貼番出黎, 再睇番感覺好似回到以前小學時一樣, 而有些卡通永遠不能再睇番了, 好似猿飛, 筋肉人, 我都未見過有VCD! 可惜細個時無錄影機, 只能睇圖片回味下
作者: shaiya    時間: 2014-7-30 13:15

唉! 其實我差唔多見底, 盡量貼啦! 好多我未睇過嘅A-Club, Tak兄貼番出黎, 再睇番感覺好似回到以前小 ...
ericc 發表於 2014-7-30 08:11


我都係好想電視可以重播返舊時睇過的動畫,不過機會真係好渺茫,只有响我地d舊事物中去懷緬......
你提到筋肉人,之前我地會員lachef都曾經上傳過幾集,係當年亞視版,可以回味下
http://heartwish.mylike.me/viewthread.php?tid=1191&extra=page%3D1




歡迎光臨 幻影時光地帶 (http://www.heartwish.mylike.me/) Powered by Discuz! 7.2