Tak 當前離線
版主
未睇亞視前叫模型神童,亞視做就叫無敵,當時都好開心亞視有得做,而且動畫版柔王丸真係幾型,不過亞視將佢改名 ... shaiya 發表於 2014-7-23 10:41
TOP
咁我都唔執書貼下先,3四郎我都幾鐘意,不個佢啲嘢就唔多。 A Club嗰時書底印左啲圖可以剪出來整成錄影帶盒, ... shaiya 發表於 2014-7-24 15:21
Tak兄呢個A-Club封面畫得好靚, 仲係第二期添, 勁! Shaiya的舊書珍藏真係不少, 有咁多海報! 呢套三四郎我仲k ... ericc 發表於 2014-7-24 22:21
Tak兄真係強喎! 仲有資料嘅! ericc 發表於 2014-7-28 22:27
Tak兄同eric兄兩位簡直可以堪稱為貼圖王 shaiya 發表於 2014-7-29 21:42